loader image
TECHNIK AGROBIZNESU TECHNIK ANALITYK TECHNIK FRYZJERSTWA TECHNIK GRAFIKI TECHNIK LOGISTYK TECHNIK OCHRONY ŚRODOWISKA SZKOŁA BRANŻOWA
TECHNIK AGROBIZNESU TECHNIK ANALITYK TECHNIK FRYZJERSTWA TECHNIK GRAFIKI TECHNIK LOGISTYK TECHNIK OCHRONY ŚRODOWISKA SZKOŁA BRANŻOWA

AKTUALNOŚCI

Ogromny sukces naszego ucznia na OWiUR

12 kwietnia czworo uczniów naszej szkoły uczestniczyło w finale okręgowym (województwo dolnośląskie i opolskie) […]

Sukces Wiktorii na konkursie fryzjerskim „Nowoczesna Panna Młoda”

W Zespole Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach odbył się konkurs fryzjerski pt. „Nowoczesna Panna […]

ŚWIADOMA PIELĘGNACJA TWARZY – KWASY

Porady przygotowała dla Was Paulina Furtak Kwasy może znaleźć w takich produktach: Jak […]

Dzień otwarty w murach Staszica

W zeszły piątek, 5 kwietnia, odbył się w naszej szkole Dzień Otwartych Drzwi, na który tradycyjnie […]

5 kwietnia Dzień Otwarty w Staszicu!

Drodzy ósmoklasiści! Z ogromną przyjemnością zapraszamy Was, Nauczycieli szkół podstawowych oraz Rodziców na Dzień Otwarty […]

WYWIADÓWKA

Zapraszamy na spotkania z wychowawcami klas.

Szkolna Debata w ramach projektu Złote Szkoły NBP

Nasza szkoła przystąpiła do IV edycji programu Złote Szkoły Narodowego Banku Polskiego. Temat […]

Warsztaty uczniowskie w ramach IV edycji projektu Złote Szkoły NBP – POLSKI ZŁOTY W OBIEGU OD 100 LAT – NBP i jego funkcja emisyjna

29 lutego 2024 odbyły się w naszej szkole warsztaty uczniowskie w ramach IV edycji […]

Złote Szkoły NBP w Staszicu

W ramach projektu Złote Szkoły NBP zostało przeprowadzonych 8 lekcji z ekonomią, w które zostały […]

Finał XI Wojewódzkiego Konkursu Piosenki Obcojęzycznej „Łowcy Talentów 2024”

W dniu 5 marca w naszej szkole odbył się finał XI Wojewódzkiego Konkursu Piosenki […]

Kolejny sukces Pawła Kunerta

28 lutego w Ośrodku doradztwa Rolniczego w Łosiowie odbył się etap wojewódzki XLI Olimpiady Młodych Producentów […]

Wszelkie prawa zastrzeżone (all rights reserved). © Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Opolu.
Przejdź do treści